Ka pasutit preci?

Ja Jūs esat Mūsu jaunais klients: Jums ir nepieciešams aizpildīt reģistrācijas anketu, kas Jums būs redzama, ja Jūs nospiedīsiet podziņu „pirkums”. Reģistrācija ir nepieciešama, lai saglabātu Jūsu datus Mūsu datubāzē, kas savukārt ļaus Jums nākamreiz ātrāk un ērtāk pirkt preces un saņemt īpašus piedavājumus no Mūsu veikala e-mail formatā.

Ja Jūs esat Mūsu klients: Ievadiet Jūsu lietotāja vārdu un paroli lodziņā „autorizācija” un nospiediet podziņu „Ieeja”.

Lai pasūtītu preci, vispirms Jums jāizvēlas piegādes formu un apmaksas veidu, kā arī jānorādā uz kādu adresi ir jāpiegādā preci. Sadaļā „komentāri” obligāti jānorāda vai Jūsu mājā/dzīvoklī ir durvju kodi, tas ir nepieciešams kurjeram piegādes brīdī.

Beidzot pasūtījumu, Jūs saņemsiet Mūsu apstiprinājumu un rēķinu uz Jūsu norādīto e-mail adresi. Kā arī Mūsu klienti var izmantot internetveikalā norādīto e-mail adresi, lai nosūtītu pasūtījumu.
Kā pasūtīt un saņemt preci
Preci var pasūtīt:                                                   
 

  • izmantojot pirkuma mūsu mājaslapu
  • Izvēlieties preci
  • Aizpildiet pasūtījuma formu
  • Jāpiekrīt lietošanas noteikumiem
  • Mēs pārliecināsimies, ka prece ir noliktavā, un sazināsimies ar jums, lai precizētu piegādes laiku, vietu un citus jautājumus.
  • Ja prece ir noliktava uz Jūsu norādīto e-pastu atnāks pasūtījuma apstiprinājums un rēķins apmaksai
  • Pārdevējs patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja atbildīgajam menedžerim neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu
  • Pasūtījuma izpilde: Pasūtījums tiek izpildīts tikai pēc Pārdevēja iesniegtā rēķina apmaksas saņemšanas dienas
  • Norēķina veids: - Ar bankas pārskaitījumu uz rēķinā norādīto bankas konta rekvizītiem.
  •                            - Maksājums skaidrā un precīza naudā

 
Ja esat izvēlējies saņemt preci biroja, iepriekš vajag noformēt pasūtījumu mūsu mājaslapa vai informējot pa telefonu, lai veikt preces rezervāciju uz Jūsu vārdu.
Mūsu birojā samaksa tikai ar precīzi skaidru naudu